TermoGlucke 0 Опубликовано 12 октября, 2009 кто что думает? Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
Toru Okada 0 Опубликовано 12 октября, 2009 Встает с переделками? Или как родная?Если есть возможность без особенного гемора сделать, а родная - убитая, делай! Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты
TermoGlucke 0 Опубликовано 12 октября, 2009 а вообще у меня два комплекта подвески в гараже) это я так на будущее, может быть когда нить сделаю.вот что пишут американцы :"I'll show you this IRS anyway. MZ21, G diff, I looked at Toyota's and non Toyota and this I think is as close as you get.Rear bolts are 30mm off original, re drilled chassis rail.Front bolts are 40mm off original, cut subframe and weld mount back in new spot.Subframe has 2 extra bolts, provide more floor stiffening and add the extra bolts.Sounds easy, aye. The real fun comes with the shocks/springs but you have to do that anyway!"IF" I were to do it again, I would make the tower brace a subframe for shock mounting then sheet metal the towers to keep the dust out"It's the last post on the thread I linked to. Bigger diff (8"), better suspension setup and 5 bolt swap all in one go. Цитата Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на другие сайты